sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Cateva cuvinte

De data asta nu am poze.
Am doar cateva cuvinte pt voi.
Pe scurt..... sunt foarte mandru de mine. Maine o sa fac o saptamana de cand m-am lasat de fumat.
Si ma simt excelent.... chiar nu mai simt nevoia sa fumez.
Si toate astea cu ajutorul unei carti pe care am citit-o. Pare ciudat ceea ce spun, dar asa e.
Credeti-ma pe cuvant.
Cartea are aroape 200 pag, deci nu e groasa.
Daca esti fumator si vrei sa te lasi (dar trebuie neaparat sa-ti doresti asta) contacteaza-ma si iti voi trimite cartea (o am in format electronic).

Imi poti scrie pe mess sau pe mail, iar eu iti voi trimite cartea. Adresa este: doctoru211@yahoo.com

Urmatoarea postare.......... va fi din noi cu.... POZEEEEE :D

Un comentariu:

  1. Felicitari!!! Chiar ma bucur pentru tine!:) Si? Cum e fara sa simti gustul nicotinei?

    RăspundețiȘtergere