sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Toamna.... seara 2010

Azi am iesit din nou. Am petrecut o zi minunata in compania unor prieteni, iar printre altele am facut si niste poze asa cum imi e obiceiul.
Intrarea in Herastrau dinspre Piata Presei Libere:
 Dupa cum se vede, oamenii se bucura de vremea frumoasa si nu rateaza nici o ocazie de a evada in aceasta oaza de liniste

 Soarele apune si revarsa o lumina "tomnatica" asupra lacului, aproape asanat, si asupra celor din jur.
 Totul e de un calm ravasitor. Nici o adiere de vant, nici un val, nimic nu tulbura calmul apei.

 
O noua poza cu Maria Sa MJ. Fanii au transformat micutul monument intr-un mic altar si loc de pelerinaj. Se strag in preajma lui, povestesc, ii asculta muzica, danseaza..... De mule ori mi-a fost dat sa vad un fan infocat plangand pe acest monument ca la capul unui parinte abia disparut :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu